Een nieuwe propositie vraagt om een nieuw logo

Sinds een aantal jaren ben ik actief binnen de markt van het leveren van schoonmaakklussen in de omgeving van Amsterdam. In deze jaren hebben wij veel aandacht besteed aan het leveren van deze diensten, hierbij hebben we minder gekeken naar onze interne organisatie. Binnen onze interne organisatie is er veel veranderd zonder dat we het door hadden. We zijn snel gegroeid, dus hebben we meer personeel aan moeten nemen. Bij dit personeel hebben we ook mensen binnen de marketing aangenomen. Deze hebben ons al snel laten weten dat een sterkere propositie moeten hebben om ons te onderscheiden van concurrenten. Een propositie is een waarde die je als bedrijf kenmerkt van andere in de markt.

Wat hebben we hiermee gedaan?

Om deze vernieuwde propositie uit te werken is het van belang dat alle facetten op elkaar ingespeeld zijn. De boodschap die het bedrijf over wilt brengen, waar het bedrijf voor staat, moet uitgewerkt worden door middel van een creatieve uitwerken. Hiervoor hebben wij een nieuw logo laten ontwerpen. Dit is toch iets wat je bij mensen met verstand van zaken wilt laten doen. Dat is de voornaamste reden waarom wij dit hebben uitbesteed. Het is natuurlijk wel iets wat je als bedrijf altijd bij je zal dragen en waar je wilt dat bedrijven jouw door herkennen.

Laat een reactie achter

Laat een reactie achter