Werkplekbeheer met Office- en Windows 365

Ken jij het verschil tussen Office 365 en Windows 365? Niet veel mensen kennen het verschil, terwijl het eigenlijk wel essentieel is bij het kiezen. Het verschil is zeker niet groot, vandaar dat het ook niet zo bekend is. Maar, in tegenstelling tot Windows 365, werkt Office 365 niet met Windows 10. Voor sommige laptops en computers is dit wel essentieel, aangezien ze niet meer werken met Windows 7. Windows 10 is een systeem waar je eigenlijk best wel veel aan hebt. Bijna elk spel en programma werkt wel met Windows 10. Dit systeem is ontzettend goed beveiligt, waardoor cybercriminaliteit verminderd wordt. Windows 10 vernieuwd steeds weer, om de internet criminelen het extra moeilijk te maken. De oudere versies zijn minder goed beveiligt, wat de online criminelen aantrekt. Met de functie ‘werkplekbeheer’ houd jij alles goed in de gaten.

Online werkplekbeheer

Steeds meer mensen werken online tegenwoordig. Het typerende zaken koffertje van vroeger, is nu in de moderne tijd een laptop geworden. Steeds meer mensen kiezen ervoor thuis te werken. Logisch ook, reizen naar het werk kan soms best vermoeiend zijn, dus zit je liever in een comfortabele omgeving. De afspraken kan je maken via de mail en projecten kan je aangeven via spreadsheets, waarom zou je eigenlijk nog op de zaak gaan werken? Dit is natuurlijk niet reëel, sommige onderdelen van het werk, zoals vergaderingen, gaan liever face-2-face. Wat wel fijn is aan dit programma, is dat het compleet overzichtelijk is. Fouten maken is dus bijna onmogelijk.

Werkplekbeheer is nog nooit zo makkelijk geweest met de hulp van Office 365 en Windows 365. Ze hebben een uitgebreide reeks zakelijke hulpmiddelen voor productiviteit en werken samen met andere programma’s. Deze programma’s betreffen: Excel, PowerPoint, Word en nog meer. Deze apps zijn altijd up-to-date en makkelijk voor jou om te gebruiken.

Laat een reactie achter

Laat een reactie achter